Početak prikazivanja: 07.02.2013
Trajanje filma: 107 minuta
Žanr: akcija, kriminalistički triler
Glumci: Arnold Schwarzenegger, Genesis Rodriguez, Rodrigo Santoro, Forest Whitaker, Jaimie Alexander
Režija: Jee-woon Kim

Akcioni junak, Arnold Švarceneger, vraća se na veliki ekran u nestrpljivo iščekivanom ostvarenju POSLEDNJA BITKA, prvom američkom filmu korejskog reditelja Kim Đi-Vuna.

Posle neuspele akcije u borbi protiv narkotika i gubitka partnera, Rej Ovens (Schwarzenegger), skrhan tugom i osećajem krivice, napušta svoje policijsko odeljenje u Los Anđelesu i postaje šerif u pospanom gradiću Somerton Džankšn na američkoj granici s Meksikom. Mir mestašca bez zločina naglo narušava smeli i krvavi beg najtraženijeg i najopasnijeg narko-bosa Gabriejla Korteza (Eduardo Noriega) tokom FBI-evog transfera zatvorenika. Kortez uz pomoć krvoločne grupe plaćenika, koju vodi brutalni Barel (Peter Stormare) beži s taocem prema granici u modifikovanoj Korveti ZR1 koja dostiže brzinu do 400 km/h. Kortezov put vodi ga pravo kroz Somerton Džankšn, poslednjoj šansi američkih snaga zakona i agenta Džona Banistera (Forest Whitaker) da ga uhvate pre nego što nasilni begunac zauvek izmakne van njihovog domašaja. Ovens, koji se u početku dvoumi da li treba da se umeša i koga potcenjuju i otpisuju jer smatraju kako njegove male policijske snage nisu dorasle zadatku, na kraju uspeva da ujedini svoj tim i preuzme stvar u svoje ruke, pripremajući teren za klasično suočavanje pozitivaca i negativaca.

{youtube}The Last Stand{/youtube}

Pored Poslednje bitke, u Cineplexx-u se prikazuju filmovi: Veče sa Kristal Pajt (Holandski plesni teatar) , Sedam psihopata , Vrela srca, Ivica i Marica: Lovci na veštice i Sveštenikova deca.

Pratite nas na našemTELEGRAM kanalu